Data e postimit: 2015-10-26 17:30:09
Lexime: 2896
Jeta
Lloji: Fjale te urta
Tema: kocepti i jetes
Autori: Amarildo Mema
Shkolla: Gjimnazi I Pergjithshem Kucove
Klasa: 12C
Qyteti: kucove
E-mail: Ildomema@yahoo.com


Jeta
eshte
nje
rruge
e gjate
me
kthesa
qe
perfundon
te
varrezat.

Vepra te ngjashme
Autori: Erisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Rruge e gjate per te fituar Rruge e gjate per te luftuar Rruge e madhe per te shpetuar Armiku te roberoi Tirani te gllaberoi Pushtuesi te copetoi Gjithkush ty te shkaterroi.
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Femijet e Braktizur!!
Femijet e braktisur Mes dhimbjes e lotit e shkruajta kete poezi per t’ua dedikuar bashkemoshatareve te mi, ...
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...
Autori: Xheni kulari · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rrugetimi I jetes.
Jeta eshte nje udhe e cila do kurajo dhe besim ne vetvete.Ajo ka pengesa,dhimbje,lote, humbje si dhe bardhesi.Te jetosh nuk do te thote te jesh i pasur apo i varfer,por te jesh njeri i mire dhe zemerbardhe.Gjate kesaj rruge do te perballesh me fjale qe vr...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: pa emer · Lloji: Fabul · Tema: mosmirenjohesi
Nje here nje plakpreu nje barre me dru,i ngarkoi dhe morrinje rruge te gjate.I lodhur nga rruga , uli ngarkesen pertoke dhe i foli vdekjes:Vdekja erdhi sa hap e mbyll sytee i tha pse e thirri:Te me ngresh barren e druve,-i tha ai. *Cdo njeri e do jeten...
Autori: Era Milo · Lloji: Ese filozofike · Tema: imagjinata
Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e ...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Shoqja e ngushte
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh me te edhe ne momentet me te veshtira gjat gjithe jetes. Te ndash edhe sekretin me te vogel. Shume njerez mendoj se po te ken fame kan arritur gjithqka, ...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...




Komentet e fundit!

Emri: Linda
Email: linda@gmail.com
Komenti: hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah sa e bukur... gjeja me realiste ne bote

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: hahaahahhahahahha e bkr kjo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com